Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

piątek, 4 marca 2011

SCHLECKER - I like Friday! ;-)

Po pracy pojechałam do Drogerii SCHLECKER ponieważ upatrzyłam sobie tam parę rzeczy, które polecały YouTubowiczki ;) Przede wszystkim polecana jest w tej drogerii kredka do linii wodnej BASIC nr 10 w kolorze typowo cielistym, nude, którą jutro zamierzam wypróbować skoro jest taka rewelacyjna ;)

 Cena : 4,99zł. 

Zakupiłam również polecaną kredkę BASIC nr 08 w kolorze po prostu białym. 

 Cena : 4,99zł. 

Zachwalany jest również bronzer marki BASIC, który obłędnie pachnie ! :) Jak dla mnie jest to kokos z cukierkami :) Wygląd bronzera też jest ładny. Ma schludne opakowanie i "wyrzeźbione" słoneczko na wierzchu bronzera. 


 Cena : 10,99zł. 

Ponieważ marka BASIC znajduje się tylko w drogeriach Schlecker i jest dość zachwalana (coś jak Rivel de Loop z Rossmanna czy Sensique bądź My Secret z Natury) zakupiłam także kredkę do ust LIP Designer nr 07. To był strzał w 10-tkę ! Od razu po wyjściu ze Schleckera pomalowałam w aucie usta tą kredeczką i efekt jest tak zadowalający, że zamierzam spróbować także innych kolorków. Kredka świetnie się nakłada. Jest mięciutka, delikatna i długo utrzymuje się na ustach ! :) 

 Cena : 6,99zł.

Do koszyka trafił również lawendowy zmywacz do paznokci produkowany również dla drogerii Schlecker, AS nail o pojemności 125ml. Jeszcze go nie używałam więc nawet nie wiem czy pachnie ową lawendą ;)

 Cena : 2,99zł.

Przy wejściu do drogerii stał kosz z przecenionymi balsamami do rąk i za cenę 3,49zł zakupiłam również Schleckerowy BALM HAND&NAIL BALM mit Aloe Vera, RILANJA BODY, o pojemności 125ml. Użyłam go już 3 razy od zakupu czyli musi w nim COŚ być ! :) Zawsze denerwowało mnie w kremach do rąk, że zostawiają tłusty film a ręce kleją się aż do całkowitego starcia kremu i pierwszego umycia rąk. Po tym balsamie nie ma czegoś takiego. Po umyciu dłoni nadal czuję ich delikatność. Są miekkie i miłe. Gdy wetrze się balsam w dłonie absolutnie nie zostaje tłusty film, wchłania się rewelacyjnie i można nawet bez obaw pisać w notatniku, zmywać czy dotykać ubrań - bez obaw poplamienia ! :)




To były bardzo udane schleckerowe zakupy ! ;-)








4 komentarze:

  1. pierwszy raz spotykam się z taką drogerią o której piszesz poszukałam na necie i jest taka w Katowicach będę musiała się tam przejechać

    OdpowiedzUsuń
  2. też się niedawno o niej dowiedziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie jest ta drogeria.Tylko nikogo tam nie ma i hmm panie się tak dziwnie gapią i mówią w czymś pomóc x 2 xDD

    co do zakupów na pewno udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie pytanie : wiecie gdzie dokładniej w Katowicach Drogeria Schlecker się znajduję? Mieszkam blisko centrum Katowic i gdzie bym miała najbliżej do Drogerii Schlecker? Proszę o POMOC i z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń