Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

czwartek, 10 marca 2011

KOBO Professional - czyli szał wkładowy dzień kolejny ;-)

Mój portfel niedługo się na mnie pogniewa jak będę w takim tempie kupować wkłady do paletek i same paletki :D (:mdleje:)

Dziś zahaczyłam o Drogerię Natura w celu zakupienia JEDYNIE (!) bazy pod cienie marki KOBO Professional w cenie 16,99zł :

Natomiast nabyłam wraz z bazą 2 wkłady czyli 2 x 13,99zł w kolorach CAFFE LATTE i CANDY :



oraz paletkę na 4 wkłady w cenie 9,99zł.


Tym sposobem zostałam szczęśliwą posiadaczką tej oto paletki ;-D
I przez to poluję na kolejne 2 kolory tym razem z KOBO.




;-)

6 komentarzy:

  1. dzisiaj macałam tą baze w naturze :D czy ona aby nie jest za 19.99 ? Jest mega delikatna i bardzo ładnie pachnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak ci sie sprawdzają te cienie?

    OdpowiedzUsuń
  3. karolajjnn >
    bazę pod cienie kupiłam za 16,99zł sprawdziłam aż paragon :) i faktycznie baza pachnie bardzo subtelnie i ładnie :)

    Yasminella >
    póki co próbowałam CANDY to taki delikatny cukierkowo różowy cień, po położeniu na całą powiekę i na bazę muszę powiedzieć że efekt jest świeży i dziewczęcy :) więcej po jakiś dłuższych testach z owymi wkładami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ok, zwróć uwagę na ich konsystencję

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog ;))
    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulisia13 >
    dziękuję :)
    na pewno wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń