Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

sobota, 12 marca 2011

Pięć nowinek u zakupoholiczki ;)

Chyba powinnam zmienić nazwę mojego bloga na KOSMETYKOHOLIZM :-D

Moje dzisiejsze nowości : 


Zachwycona opiniami o maseczkach Ziaji stałam się posiadaczką tej nad którą obecnie panują wszelkie ochy i achy, czyli nawilżającej :-) 
W cenie jak widać na zdjęciu 1,69zł. Choć słyszałam, że blogerki kupowały ją za 1,49zł ???


Krem do depilacji Nair.
Nigdy nie używałam żadnych kremów do depilacji. Jestem fanką Gillette VENUS BREEZE, ale postanowiłam wypróbować to COŚ. Użyłam i niestety, ale to coś nie zachwyciło mnie i więcej nie kupię. Mało tego to coś sprzedawane jest podwójnie, tzn. są 2 saszetki złączone i tej drugiej po prostu nigdy nie zużyję, bo chyba nie polubiłam się jednak z kremem do depilacji. 
Cena to 4zł z groszami.


Dosyć zachwalany kremik złuszczający od La Roche-Posay, Effaclar K.
Zdążyłam się już nim "wyciaprać", ciekawe jakie będą efekty.
Cena jak widać na załączonym zdjęciu - promocyjna, 36,74zł.


Podkład rozświetlający Bourjois Healthy Mix.
Cena to 59,90zł.

I szybki swatch :


oraz MÓJ PRODUKT NUMER 1, który KAŻDA Z WAS POWINNA NABYĆ ! :-)


Lip Gloss PIERRE RENE Sweet Berry, nawilżający usta!
Ja zakupiłam za 7,99zł. Jednakże jego stała cena to 11,99zł.

Jest on moim numerem 1! Cudownie nawilża, wygładza, chłodzi, błyszczy. No cud, miód i orzeszki :-) 
I jeszcze w super cenie!


13 komentarzy:

  1. Napisz mi później jak spisuje się podkład..., ogólnie to lubię Bourjois, do jakiej on cery jest? bo miałam inny i był bardzo ok:)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agulka-Ahnesa >
    na pewno skrobnę o nim osobny post z recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważaj bo po effaclarze k może cię wysypać bądż ostro wysuszyć.

    A jeżeli chodzi o kremy do depilacji ja bardzo lubie te z Veet, a czemu sie nie polubiłaś z kremem do depilacji?

    OdpowiedzUsuń
  4. Maska nawilża rewelacyjnie jak obiecują??
    Nairem depiluję swój wąsik i jestem zadowolona, raz w miesiącu się stosujemy i wszystko jest okej:)

    A effeclar też musze kupić.. tyle że u mnie promocji niet...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog.Ddaję do obserwowanych i zapraszam do mnie..;))

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie! zrobiłam wiosenne porządki w szafie i mam pare ciuchów do sprzedania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś wyróżniona :* http://kosmetykiatiny.blogspot.com/2011/03/sunshine-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. zostałaś wyróżniona :P http://zakupowe-szalenstwa.blogspot.com/2011/03/sunshine-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo też kupiłam tą maseczkę z ziaji i teraz mi się przypomniało ! ;d dziś sobie zrobię, dzięki za przypomnienie !
    dodaję do obserwowanych, uwielbiam jak ktoś kocha zakupy tak jak ja !

    OdpowiedzUsuń
  10. Yasminella >
    tak, wiem jak działa effaclar :) ale bardziej niż przy ospie już mnie nie wysypie (hahaha, żartuję ;))
    do tej pory używałam effaclar duo i effaclar m więc wszelkie wysypy mi nie grożą używam już kolejny dzień effaclaru k na noc i fakt wysusza mocno (i dlatego będę musiała zaopatrzyć się w końcu w polecany eucerin do skóry suchej) ale też wygładza mnie i doprowadza moją buzię do porządku po przebytej niedawno ospie i radzi sobie superrr :)
    co do kremu to jak dla mnie on wali chemią i czymś sztucznym i takim wstrętnym kremem, chyba nie mogę się przyzwyczaić do takich kremów z faktu, że jestem po prostu przyzwyczajona do venus breeze (którego mi brakło ale tż już mi kupił:))

    annastyle >
    maseczki jeszcze nie użyłam, bo jakoś nie było sprzyjającej do tego chwili :)
    effaclar kupiłam w superpharmie oczywiście :) tam ciągle trwa promo na LaRoche :)
    co do kremu to już napisałam Yasminelli o nim wyżej :)

    Freinds forever >
    dzięki :)

    ilovvevogue >
    niestety, ale ani w moim guście, ani w rozmiarze :)

    Atina >
    dziękuuuuuuuuuuję kochana :)
    już stworzyłam post, zapraszam do czytania :)

    karolajjnn >
    dziękuuuuuuuuuuję bardzo bardzo :)
    post już jest :)

    zuziulka >
    nie ma za co :) ja sama kupiłam i jeszcze nie wypróbowałam :D
    również dodałam do obserwowanych :)


    POZDRAWIAM WAS WSZYSTKIE :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem posiadaczką dwóch błyszczyków Sweet Berry i jestem zachwycona! Zapach jest nieziemski, a kolory fantastyczne i nasycone!
    Polecam je każdemu! :)

    OdpowiedzUsuń