Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

czwartek, 17 marca 2011

Moje dzisiejsze zakupy na ALLEGRO ;-)))

Jako, że codziennie walczę ze swoimi włosami. Codziennie mam kłótnię z grzebieniem, że i tak ZA MOCNO ciągnie moje włosy. Znienawidziłam się czesać. Dla mnie to żadna przyjemność, raczej męka i to w najgorszym stylu. Mało tego często lecą łzy, że włosy wychodzą i wychodzą i wychodzą... i nie wiem, chyba mnie nie lubią i mnie mają w dupie :D Mimo suplementu na włosy MERZ SPECIAL (który jest super, bo przez miesiąc używania widzę znaczną poprawę, ale... moje włosy po nim ROSNĄ i to bardzo gwałtownie przez co mam mnóstwo sterczacych na głowie mimo prostych i długich włosów jednakże ZDECYDOWANIE nie przestają po nim wypadać) i różnorodnych odżywek i szamponów i udręki "CO TERAZ KUPIĆ NA MOJE WŁOSY?!?" szperałam, szperałam i... WYSZPERAŁAM !!! Znalazłam na YouTube u nieesia25. Nieesia25 zachwala mianowicie szczotkę TANGLE TEEZER.

Coś o szczotce :

Szczotkę można kupić na stronie producenta, w samej UK gdzie jest produkowana bądź po prostu na ALLEGRO :) Cena na allegro to 65zł już z przesyłką.


Do wyboru są 4 kolory : zielony, niebieski, różowy i czarny.



OPIS SZCZOTKI TANGLE TEEZER :

TANGLE TEEZER profesjonalna szczotka do pielęgnacji włosów

Szczotka TANGLE TEEZER jest obecnie najlepiej sprzedającym się / nagradzanym produktem do pielęgnacji włosów w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych .

Szczotka przeznaczona jest do wszystkich rodzajów włosów , zwłaszcza długich ,splątanych ,kręconych , a także doskonale pielęgnuje przedłużane włosy oraz peruki .
Świetnie działa na krótkie włosy mężczyzn .
Szczotka TANGLE TEEZER delikatnie masuje skórę głowy co pobudza cebulki włosów i przyspiesza ich wzrost .
Doskonale nadaje się do włosów zniszczonych farbowaniem oraz włosów rozdwajających się .
TANGLE TEEZER posiada unikalny układ zaprojektowanych zębów FLEX , które zapobiegają pękaniu warstwy korowej włosa oraz łuszczeniu się naskórka głowy .Tego typu uszkodzenia są nieodwracalne ,dlatego stosowanie szczotki TANGLE TEEZER jest kluczem do pięknych i zdrowych włosów .
Szczotka jest idealna dla dzieci ,bowiem rozczesywanie szczotką TANGLE TEEZER jest całkowicie bezbolesne i niesłychanie przyjemne .
Twoje dziecko będzie zachwycone szczotką TANGLE TEEZER !!!
Szczotka rewelacyjnie radzi sobie z suchymi jak i mokrymi włosami .
Sprosta nawet najbardziej pokręconym włosom .
Specjalnie zaprojektowany kształt ułatwia prowadzenie szczotki co sprawia , że czesanie staje się prawdziwą przyjemnością .


Jak tylko do mnie dojdzie zabieram się za intensywne testy. Liczę na nią niezmiernie i mam ogromną nadzieję, że moje czesanie się faktycznie będzie przyjemnością...

Dla siebie zamówiłam kolor niebieski :


A dla mojej bratanicy Klary kolor różowy - jej ulubiony :-) 
Bo ona też czesać się nie lubi.


Tym sposobem wydałam z dniem dzisiejszym 130zł na szczotkę, w której pokładam niezmierne ilości nadzieji.
O tym jak się spisuje na pewno dam znać jak tylko do mnie dotrze :-))))




PS. 
Po prawej stronie, u góry strony zamieściłam ankietę odnośnie mojego bloga - koniecznie odpowiedz ! :-)
A najlepiej uzasadnij swoje zdanie w komentarzu pod postem. 

14 komentarzy:

  1. ankieta wypełniona, a wpadam bo ciekawie piszesz i mam Cię w obs. ;-) z niecierpliwością czekam na recenzje bo też się czaje na tangle teezer ;D

    p.s. nie wiedziałam, że są inne kolory prócz czarnego:D

    pozdrawiam!

    idaalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za odwiedziny i wypełnienie ankiety i to tak pozytywnie ! jest mi strasznie miło choćbyś była odosobniona w swoim zdaniu nawet :)))

    recenzja szczotki na pewno się pojawi i będzie baaardzo obszerna :) dużo od niej wymagam i jeśli mnie zawiedzie to ją tu POCISNĘ i producenta również (:D), a jeśli mnie zaskoczy na maksa to ją ROZSŁAWIĘ tutaj ochami i achami :))) i będę strzelać jeśli jej któraś blogerka nie kupi ;-D

    mam nadzieję, że szybko dojdzie :)

    ps. są 4 kolory z tego rodzaju, ta jest większa i bez zamykania jej przez co trzeba trzymać ją do góry "włosiem" choć to nie jest włosie :) z ową pokrywką jest droższa, ale ciut mniejsza i ciężko jest ją trzymać w ręku przez co staje się mało funkcjonalna (ona jest w dwóch kolorach znowu : w czarno-różowym oraz czarno-złotym) i jest jeszcze dla dzieci w różnych kolorach ze schowkiem na spinki i gumki (ale mojej bratanicy raczej takie wynalazki nie ucieszą więc zdecydowałam się na tą :)))))

    oby działała tak jak to wszyscy opisują, amen :D

    pozdrawiam Cię bardzo ;-* i życzę spokojnej nocy :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie ta szczotka od dłuższego czasu ale ja zawsze mam jakieś ale:) Poczekam na Twoją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też NIENAWIDZĘ się czasać:/ Może ta szczotka byłaby dla mnie dobra? Kazda szczotka ciągnie mnie za wlosy:/

    Daj znać jak bedziesz juz ją miec jak się sprawuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co musiałaby robić szczotka, żeby tyle na nią wydać :D. Ale ja nie narzekam na problemy z włosami, więc to, o czym piszesz jest dla mnie absolutną abstrakcją :D.

    http://aboutlillamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kobiecewariacje >
    mnie namówiła w sumie mama, bo pewnie i tak bym zwlekała, ale MUSZĘ się przekonać czy jest ona siebie warta :)
    dam znać jak się spisuje :)

    kleopatre >
    więc nie jestem sama! myślałam, że tylko ja mam taki problem z czesaniem samej siebie
    mnie ciągną szczotki, grzebienie i wypróbowałam ich już bardzo dużo i jakoś żadna nie sprawdziła się z moimi włosami ;/
    dam znać na pewno :)

    Lilla My >
    witam MAŁĄ MI :D często widziałam Cię w komentarzach u innych więc witam podwójnie gorąco :) miło, że trafiłaś i do mnie :))))
    to fakt, gdybym nie miała takich problemów z włosami jakie mam na pewno bym jej nie szukała i nie zamawiała, ale naprawdę mam problem ;/ więc liczę na nią :)
    zapraszam częściej :)
    zaraz Ciebie odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze ta szczotka to musi byc jakies mega odkrycie ;))) wyglada dosc fajnie, oczywiscie czekal na recenzje, ciekawe jak sie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chciałam kupić sobie tą szczotkę, bo wiele dobrego o niej słyszałam, niestety cena jest powalająca, w porównaniu do sklepowych szczotkę, więc narazie sobie odpuściłam, ale mam nadzieje że bedzie moja niedługo :D
    Zapraszam do mnie www.modnym-byc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamo, nie powinnam tego czytac bo to bedzie chyba kolejna rzecz na liscie zakupow ;d

    zaraz wypelniam ankiete bo mi sie tu spodobalo !

    http://zdrowienatura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ooliskaa, Lina, ensepeunse >

    Witam Was dziewczyny u mnie !!!! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie powinnam wchodzić na tak ciekawe blogi bo KUSISZ Kochana kolejnymi zakupami:):)
    zapraszam do mnie:)
    http://wonderwoman87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. i jak się sprawuje to cudo?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także całkiem sporo rzeczy kupuję przez internet i jak tylko mam okazję to coś zamawiam. Mogę na pewno polecić każdemu przeczytanie wpisu https://www.sendit.pl/blog/wplyw-koronawirusa-na-prace-firm-kurierskich-co-warto-wiedziec aby wiedzieć czy koronawirus zmienił także branżę kurierską.

    OdpowiedzUsuń