Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

czwartek, 31 marca 2011

Kolejne zakupy SuperPharm'owe, tym razem z Tż, ach! :)

 Superpharm obchodzi urodziny i z tej okazji można zastać tam mnóstwo promocji.
 Nabyłam parę rzeczy w miniony wtorek ;)


 1. Kolejny pędzel z EcoTools. Tym razem do pudru i... w promocji! ;)
Z pierwszego EcoTools (do korektora) jestem bardzo zadowolona więc widząc pomarańczowe metki na nich po prostu musiałam któryś kupić ;) Cena tego : 24,99zł.


2. Kocham Superpharm - wiadomo nie od dziś :) 
Teraz kocham podwójnie mocno za tą promocję!
Pani przy kasie z pięknym uśmiechem mówi, że mają wspaniałą promocję 'co tylko chcę z półki za nią ZA DYCHĘ'. No to biorę! Tylko co... (patrzę, o!) BIODERMA !

Bioderma Sebium Hydra, 40ml, w cenie 10zł.


3. Wszyscy mają crack'i. Mam i ja ;-D
Długo się przymierzałam. Chciałam czarny - nie było. Tester był jeden, niebieski. Pomalowałam i razem z Tż-tem zakochaliśmy się w tych pęknięciach. Wzięłam jasno różowy. Miał kosztować coś parę groszy ponad 31zł, a tu znowu niespodzianka - tym razem na paragonie!

IsaDora - lakier pękający z serii Grafitti Nail Top, w cenie : 25,34zł.


4. To był must have na miesiąc kwiecień :)
Ale... od ceny 52,99zł została naliczona ulga 20% !
Więc jak tu nie brać? :)
A krem jest wspaniały po wszelkiego rodzaju kuracjach wysuszających.

Eucerin poszedł już w ruch, natomiast Bioderma czeka na swój czas :)




8 komentarzy:

  1. zrobisz recenzje tego pędzla? xD

    A pękacz jest śliczny xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że zakupy udane ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobię :-)

    pękacz jest świetny ! mogę go polecić w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach jak ja kocham superpharm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ej ej fajny blog ;)
    zapraszam do mnie . Jeśli chcesz dodaj do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę zakupić ten lakier pękający!!

    OdpowiedzUsuń
  7. dodaje do obs i licze na to samo ;]

    OdpowiedzUsuń