Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

czwartek, 10 marca 2011

Paletka na Dzień Kobiet, bo każdy powód jest dobry... ;-)

Dnia 07 marca postanowiłam zakupić w INGLOT (na dobry początek) 2 wkłady na wypróbowanie. Nigdy wcześniej nie używałam ich cieni dlatego pokusa była oczywista ;-) Długo zastanawiałam się JAKIE to mają być kolory i czego właściwie szukam. Wyszło na to, że rękę miałam "uciapraną" po sam łokieć, a sama Pani w Inglocie chyba już traciła cierpliwość ;-D

Wybór dosyć neutralny. 
Nic szczególnie kolorowego jednakże przyciągnęło moją uwagę na tyle by wydać 2 x 10zł. 

Wybrałam nr : 397 P oraz nr : 399 P


Natomiast już następnego dnia, 08 marca biegłam po kolejne.
I tym razem moją uwagę przykuły numerki : 420 oraz 462.
Kolejne 2 x 10zł. 




Z chęci wypróbowania zrobiło mi się tłoczno od wkładów, których nie miałam gdzie ulokować więc kolejne 10zł poszło na zakup paletki na 5 cieni, również w Inglocie ;-) Jednak przed kupnem 5 wkładu powstrzymałam się choć korci mnie jak jasna dźwignia by go jak najszybciej "dokoptować" ;-D

Tak oto wygląda mój TYPOWO KOBIECY prezent z okazji (po prostu :-D) DNIA KOBIET :-P


No to pozdrawiam! ;-)

10 komentarzy:

  1. ulala widzę że ładnie Cie wciągnęło xD

    No na szczęście ja mojego TŻ-ta nie musiałam na mawiać xD

    OdpowiedzUsuń
  2. wciągnęło mnie konkretnie ;D
    i najgorsze, że to chyba nie koniec :)

    mój Tż ma już bliżej 30-stki niż dalej więc ten typ tak ma :D ale za to teraz nie narzeka, wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no mój powolutku kieruje się ku 25 ale ja sie ciesze że ona tak troszke o siebie dba xD

    OdpowiedzUsuń
  4. mój dokładnie 27 ;-) też się cieszę, że dba o siebie i lubi używać tego co mu poleciłam :) no to mamy super facetów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest oczywiste xD

    Wiesz mi się wydaje, że oni porostu wyjścia nie mają, bo mają takie piękne kobiety, to chcą być dla nas piękną oprawą xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepiej to sobie samemu zrobic prezent na dzień kobiet:)Chociaż mój o mnie pamiętał i przyniósł mi tulipany:) Oj tulipany kojarzą mi się z czasami kiedy miałam 19lat i mój potrafił wyrwac ze swojego ogródka wszystkie tulipany i przynieść schowane pod kurtką dla mnie bardzo późnym wieczorem. A na drugi dzien jego mama, że ktoś ukradł im tulipany z ogródka. Ona teraz często to wspomina a my się śmiejemy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Yasminella >
    z tą oprawą to trafiłaś idealnie, haha :-)

    kobiecewariacje >
    prezent zrobiłam sama sobie jak również dostałam od Tż :-) więc podwójnie prezentowo było :)
    ale historia!!!! romantycznego Tż-ta masz :-) super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa z tymi paletkami! Nie widziałam tego w inglocie wcześniej, w sumie za 40-50zł masz 3 cienie i eleganckie opakowanie. Z cieni powinnaś być zadowolona, ja mam kilka pigmentów i takich wypiekanych z Inglota i jakościową są super

    OdpowiedzUsuń
  9. Te paletki są świetne, idealne na Dzień Kobiet :D

    idaalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. annastyle >
    póki co jestem z paletki zadowolona i śmigana jest codziennie :D

    Idalia >
    chcę więcej ! :) paletek ;D

    OdpowiedzUsuń