Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

wtorek, 22 marca 2011

Bierz 3, płać za 2 - czyli promocja w Sephorze ! ;)

W dniach 07-20 marca trwała w Sephorach promocja na produkty marki Sephora. 
Kupując 3 rzeczy - przy kasie płaciło się za 2, a najtańszą po prostu dostawało ;) Żal było nie skorzystać ! Tymbardziej, że na jakąkolwiek promocję pędzelków Sephory czekałam już jakiś czas :)

Ale do rzeczy. 

PO CO NAM PROFESJONALNE PĘDZLE ?

Sephora mówi :

4 Powody, dla których warto używać pędzli:

- Makijaż jest łatwiejszy do nałożenia
- Makijaż trzyma się dłużej
- Rezultat jest bardziej naturalny
- Aplikacja jest bardziej higieniczna

Pędzle z włosia naturalnego służą do aplikacji produktów o suchej konsystencji (pudrów sypkich i w kompakcie, różu, pudrowych cieni do powiek). Włosie naturalne nie może być stosowane na mokro, gdyż wchłania zbyt dużo produktu.
Pędzle z włosia syntetycznego służą do nakładania produktów o konsystencji płynnej bądź kremowej ( podkłady, korektory, cienie kremowe). Włosie synetyczne nie absorbuje nadmiernej ilości produktu i zapewnia jednolitą aplikację.


Pędzle SEPHORA PROFESSIONEL

Stworzone z wysokiej jakości syntetycznego oraz naturalnego włosia, dopasowują się do odpowiednich konsystencji produktów. Są delikatne, wytrzymałe oraz zapewniają osiągnięcie optymalnego rezultatu makijażu.
 
 


Opis pędzelków :

1. Cienki syntetyczny pędzelek do powiek nr 26, 2. Super cienki naturalny pędzelek do powiek nr 23, 3. Cienki naturalny pędzelek do powiek nr 22, 4. Gruby naturalny pędzelek do powiek nr 21, 5. Gruby syntetyczny pędzelek do powiek nr 25, 6. Średni naturalny pędzelek do powiek Platinium, 7. Pędzelek do załamania powieki nr 13, 8. Pędzelek do cieniowania powieki nr 14, 9. Pędzelek do cieniowania powieki Platinium, 10. Pędzelek ścięty do eyelinera nr 15, 11. Pędzelek ścięty do eyelinera Platinium, 12. Pędzelek płaski do eyelinera nr 16, 13. Pędzelek cienki do eyelinera nr 17, 14. Pędzelek do brwi z ukośna końcówką nr 10, 15. Grzebyczek do rzęs i brwi nr 11, 16. Grzebyk do rzęs i brwi Platinium


Ja nabyłam 3 pędzelki, które zaznaczone są czerwonymi krzyżykami ;)
A mianowicie :

- cienki pędzelek z włosiem syntetycznym do powiek o nr 26, Cena : 26zł
- gruby pędzelek z włosiem syntetycznym do powiek o nr 25, Cena : 26zł
- pędzelek do cieniowania powieki z włosiem naturalnym o nr 14, Cena : 30zł
 
Zamiast zapłacić 82zł za 3 pędzelki, zapłaciłam 56zł za 3 pędzelki ! ;-) 


Dodatkowo dostałam przy kasie próbkę podkładu Sephora oraz próbkę lekkiego kremu nawilżającego Sephora ;-)

7 komentarzy:

  1. no bardzo fajna promocja warta uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę pędzelków! Napisz jak się sprawują. Ja mam z sephory do korektora i jest bardzo ok :)


    Zapraszam do mnie, www.lacturia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki:)

    Też używam zestawiku do brwi Essence - postaram się w najbliższym czasie zrobić notkę o brwiach i o tym zestawie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 2 pędzelki z Sephory już prawie 2 lata i jestem z nich strasznie zadowolona :) także są warte swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze fajna promocja, a u mnie nie ma sephory oczywiście :(((((
    ale Tobie gratuluję zakupów ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Promocja bardzo ciekawa. Pędzle to podstawa w makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczee, nie zdazylam na ta promocje :(

    OdpowiedzUsuń