Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

niedziela, 20 marca 2011

Ogromny marcowy HAUL :-D

W zeszłym (a właściwie w minionym) tygodniu zrobiłam NAPAD (dosłownie!) na Drogerię NATURA, która posiada 2 szafy Essence oraz poszukiwaną przeze mnie dłuuugo szafę Catrice ! 
Wpadło do koszyka również coś z KOBO :) Zakupy robione były w zeszłą niedzielę, poniedziałek oraz wtorek - czyli na raty :) Część zakupiłam ja, część mój kochany Tż ! :)

Patrząc teraz na ilość... nawet nie wiedziałam, że aż tyle tego wyszło !

Tak wygląda "napad" na Essence :


1. Essence, Błyszczący tonik do stóp i nóg - show your feet, (feet & leg shimmer lotion), Cena : 10,99zł.
2. Essence, Zmywacz do paznokci - nail art nail polish remover ultra, Cena : 5,99zł.
3. Essence, Spray przyspieszający wysychanie lakieru - express dry spray, Cena : 9,99zł.
4. Essence, Zestaw do stempelków - nail art stemply set, Cena : 13,99zł.
5. Essence, Zestaw do stylizacji brwi - eyebrow stylist set, Cena : 10,99zł.
6. Essence, Puder nabłyszczający - sun club, blondes lighter skin for eyes, face and body, Cena : 15,99zł.
7. Essence, Zmywacz do paznokci w markerze - nail polish remover pen, Cena : 7,99zł.
8. Essence, Bibułki matujące - return to paradise, oil control paper, Cena : 6,99zł.

i lakiery do paznokci

9. Essence, Lakier do paznokci - I Love Berlin - 01 love this city, Cena : 6,99zł.
10. Essence, Lakier do paznokci - Return to Paradise - 04 fruit punch, Cena : 4,99zł.
11. Essence, Lakier do paznokci - Creamylicious - 04 chocolate shake, Cena : 4,99zł.

Tak wygląda "napad" na Catrice :


1. Catrice, Podkład matujący - Infinite Matt up to 18h Make Up - 010 light beige, Cena : 20,59zł.
2. Catrice, Pędzel - powder brush - Limited Edition "Urban Baroque", Cena : 18,99zł.
3. Catrice, Pędzelek do eyelinera w żelu - gel eyeliner brush, Cena : 7,89zł.
4. Catrice, Eyeliner w żelu - eyeliner gel - 010 black jack with jack black, Cena : 12,69zł.
5. Catrice, Puder w kompakcie - Multi color compact powder - 010 rose beige, Cena : 17,99zł.
6. Catrice, Podwójny róż - defining duo blush - 030 pink grapefruit shake, Cena : 12,69zł.
7. Catrice, Pomadka do ust - Limited Edition "Urban Baroque" - C03 Victoria, Cena : 16,99zł.

i lakiery do paznokci

8. Catrice, Lakier do paznokci - Ultimate Nudes - 040 petit four as dessert, Cena : 7,89zł.
9. Catrice, Lakier do paznokci - Ultimate Nail Lacquer - 430 purplelized, Cena : 7,89zł.
10. Catrice, Lakier do paznokci - Ultimate Nail Lacquer - 420 dirty berry, Cena : 7,89zł.
11. Catrice, Lakier do paznokci - Ultimate Nail Lacquer - 530 up in the air, Cena : 7,89zł.
12. Catrice, Lakier do paznokci - Ultimate Nail Lacquer - 540 am i blue or green?, Cena : 7,89zł.
13. Catrice, Lakier do paznokci - Ultimate Nail Lacquer - 480 miss piggy reloaded, Cena : 7,89zł.

A tak prezentuje się całość wraz z rodzynkiem od Kobo ;) : 


1. Kobo, Trwały podkład matujący - 104 coffee beige, Cena : 22,99zł.

i 2 katalogi z Essence oraz 1 katalog z Catrice - z szaf ;-)


*** Część zdobyczy została już przeze mnie przetestowana i wypróbowana ;)
** Jeśli chcecie bym coś przybliżyła, dołożyła zdjęć i napisała co o danym produkcie myślę - piszcie ! Będę wiedziała od czego zacząć moje 'rozkminy' o tym polowaniu ;)
* Podane ceny są spisane z paragonów i dotyczą tylko jednej z drogerii Natura, mogą one się różnić w innych drogeriach sieci Natura ;)

Pozdrawiam ! :-*

21 komentarzy:

  1. Ooo kochana, zaszalałaś ;]
    Zazdroszczę takich zakupów, chciałabym zobaczyć recenzję lakierów z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery Catrice są w trakcie testów więc myślę, że da się zrobić :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko! ja też tak chcę!! ja poproszę o recenzje podkładów, różu i pędzelków :) czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę na to pierwsze zdjęcie i myślę "e tam nie jest aż tak strasznie dużo" zjeżdżam niżej a tam więcej zdjęć i zonk :D Poszalałaś aż zazdroszczę ;)
    Czekam na sprawozdania jak się nabytki sprawują najbardziej mnie interesuje spray przyspieszajacy wysychanie z Essence, stempelki Essence oraz eyeliner Catrice :D

    Ale się rozpisałam ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, nieźle!! tym postem udowadniasz że tytuł Twojego bloga to żaden przypadek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Katrin >
    krótko mówiąc hihi ;-)

    aberracja >
    aż nadto ;D
    *podkłady, róż i pędzelki - OK !:)))

    KiziaMizia >
    no to udało mi się zaskoczyć tym podziałem zdjęciowym ;D
    *spray, stempelki, eyeliner - OK ! :)))

    miło, że się rozpisałaś :)

    annastyle >
    tym postem szczególnie :D
    ale zakupów nigdy dość - wczoraj też przyszalałam ykhm ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulala kochana poszalałaś xD
    Jak dla mnie to recenzje o wszystkim bo jestem bardzo ciekawa xD

    OdpowiedzUsuń
  8. ojojjj ale super zakupy ;-)!!! mam ten lakier z I love Berlin i straaasznie go lubię, ma extra pigmentację i prezentuje się ślicznie na pazurkach :-) Koniecznie wstaw recenzję tego shimmera do nóg! chcę go kupić, ale nie wiem czy daje fajny połysk, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się strasznie spodobała zwłaszcza, że czegoś takiego szukałam :D
    świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aby zwiększyć swoje szanse w konkursie, kliknij w którąkolwiek reklamę na moim blogu po prawej stronie i wypełnij formularz :) zajmie ci to 2 minuty a możesz na tym dużo zyskać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale tego ^_^

    Dodaje do obserwowanych.
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. no widzę spore zakupki.... naprawdę zaszalałaś....
    a ja to bym też prosiła recenzję podkładów,pudru i różu...
    pozdrawiam cieplutko....

    ps. zadowolona jesteś z tych wypróbowanych kosmetyków?

    OdpowiedzUsuń
  13. Yasminella >
    to mam "kupę" roboty przy tworzeniu recenzji tego wszystkiego ;-D to aż 25 produktów :) ale... DAM RADĘ! :)

    Kasiek >
    to mamy podobny fryzurowy gust ;)

    ilovvevogue >
    ;-)

    Just for teens. >
    też do Ciebie zaraz zajrzę ;)

    Anna84 >
    spore spore ale za mną już kolejne :D
    recenzje wkrótce się pojawią :)

    ps. póki co to codziennie się czymś zaskakuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszcze zakupków:)
    Ciekawy blog, wiele przydatnych info..
    Zapraszam do mnie:
    sprawykosmetyczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, ciekawa jestem, jak sprawuje się podkład catrice (kolorystycznie) , bo wydaje mi sie dla Ciebie za jasny (?). Sama chcę kupić, a nie mam u siebie Catrice, więc kupowałabym w ciemno. Na Twoich zdjęciach widzę, że jesteś bardziej opalona ode mnie i jeśli Ci pasuje, to ja nie mam co o nim marzyć ;)
    Proszę, gdybyś zechciała odpowiedzieć, to napisz u mnie w komentarzu jakimś, bo tego posta na pewno nie znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam ten lakier z Catrice 530 up in the air i uważam, że jest genialny. Świetny kolor i nakłada się go bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zakupy! :)
    zapraszam do mnie:
    http://skrzydlo-motyla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń