Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

poniedziałek, 21 marca 2011

Pierwszy dzień wiosny ! :-)

Dziś PIERWSZY DZIEŃ kalendarzowej WIOSNY ! 


Poranny widok z okna :



Oraz OOTD "zwyklak" do pracy :


T-shirt, Mango
Spodnie, Kapp Ahl
Bolerko, Zara
Pasek, New Yorker
Botki, Sigma 


plus :

Okulary H&M - 22,90zł. 
Kupione w sobotę ;-) 


Mimo Dnia Wagarowicza, wszystkie dzieci pojawiły się na zajęciach. 
 A tak działały na zajęciach :





Zdjęcia robione na przerwie kiedy dzieciaki były na korytarzu ;-) 


5 komentarzy:

  1. miałam ten dzień uczcić jak na ucznia przystało, ale jakoś tak wyszło, że siedziałam grzecznie w szkole ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. W życiu bym nie powiedziała że uczysz dzieciaczki:)
    wyglądasz bardzo młodo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jeszcze nie jestem taka stara ;D
    W sierpniu skończę 24 lata :)
    A dzieciaczki uczę już od ponad 2 lat, prawie 2,5.
    Pracuję jak już kiedyś wspominałam w Prywatnej Szkole Języków Obcych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie jesteś stara!!!właśnie napisałam że młodziutko wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń