Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

piątek, 10 grudnia 2010

Koszyczki wiklinowe to ja loWe :)

Jestem maniakiem upychania i składowania wszystkiego co popadnie w pudełka, pudełeczka, koszyki małe i duże, kartony, kuferki, kufereczki etc. co nadaje się do tzw. składowania, porządkowania, umiejscowienia. Jak zwał tak zwał. A najbardziej lubię pod tym względem ( wyboru tych wyżej wymienionych ) Ikeę ;D 
Na mojej niedawno co podłączonej pralce musiało coś z tych rzeczy zaistnieć i oto proszę ;D 
Koszyki z Ikei we własnej osobie :



Ku mojej radości zagościły ( zmieściły się, huraaa! ) aż dwa ! ;D 
Upchałam w nie jak leciało dlatego niedługo nastąpi przesegregowanie :)
Może macie jakieś koncepcje na idealne ułożenie? Jak na razie są tam zarówno kosmetyki jak i suszarka do włosów oraz płyn do płukania ;D 

2 komentarze:

  1. Heh ja nie trzymam kosmetyków w łazience, bo wszyscy by sobie je pożyczali. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nie ma kto ich sobie pożyczać :P chyba, że mój Tż :D hm, chociaż czasem jak wpadnie jakaś koleżanka to testuje sobie co niektóre produkty ;D

    OdpowiedzUsuń