Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

środa, 1 grudnia 2010

Butikowe szaleństwo ;)

Niedaleko mojego mieszkania jest ogromne Tesco (otwarte 24h), w którym jest pasaż sklepów otwartych do godziny 18.00. Między innymi są tam sklepy takie jak : Butik, YES, Deichmann itd. I ostatnio robiąc zakupy po 22.00 zauważyłam właśnie BUTIK. Kiedyś pracowałam w jednym z ich sklepów ( bardzo miło wspominam ;) ). Zauważyłam na wystawie... no wiadomo - torebkę :D 
Zerknęłam teraz na ich stronę i okazuje się, że jest teraz promocjaaaaaaaaa!



Przeceniona z 49,90zł na 24,90zł !


Panterkowa przeceniona jest z 39,90zł na... 19,95zł !

Na wystawie widziałam czarną, jest świetna. Pojemna szczególnie na uczelnię :) Myślę, że przy najbliższej okazji stanę się posiadaczką czarnej oraz panterkowej ! :) Nie mogę się oprzeć !

Poza tym na stronie wypatrzyłam jeszcze kilka fajnych ciuszków w super cenach :) Oto one :


Spódniczka, czarna. Mam taką mini bombkę w kolorze granatowym z New Yorker'a i ją bardzo lowe <3 ! Teraz chciałabym czarną :D Cena : 29,90zł.


Przydałby mi się również granatowy sweterek do granatowych kozaków :) 
Cieplutki, milutki, wiązany w cenie : 59,90zł.


Niedawno stałam się posiadaczką bluzy F&F z Tesco w kolorze pudrowy róż z serduchem (nierozpinana) i jestem jej fanką ! Nie mogłam znaleźć jej zdjęcia na stronie, ale jak zrobię jej zdjęcie na pewno wstawię. Dlatego gdy ujrzałam tą pomyślałam, że będzie tak samo sympatyczna jak ta z F&F :) Cena : 59,90zł.


Sweterek w tymże kolorku również byłby mile widziany w mojej garderobie ;) Cena : 59,90zł.


Byle do zakupów :D 

2 komentarze:

  1. Ja się kiedyś zraziłam do tego sklepu, bluza po jednym praniu nadawała się do kosza. :/ może teraz się to zmieniło. :)
    A to kiedy tam pracowałaś? Byłaś już wtedy pełnoletnia?

    OdpowiedzUsuń
  2. gdy pracowałam w Butiku miałam skończone 18 lat :)

    w każdym sklepie są lepsze i gorsze rzeczy, nie twierdzę że są tam super rzeczy bo zrozumiałe, że są też buble ;) napaliłam się na torebkę na pewno (ją widziałam na wystawie i za tą cenę mogę ją sobie ponosić z tydzień :P) a reszty nie widziałam, to zależy jak to wygląda na żywo i na mnie ofc ;) to takie wstępne rozeznanie internetowe ;D

    OdpowiedzUsuń