Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

piątek, 28 stycznia 2011

Zakupoholiczka na odwyku.

Zakupoholiczka jest nałogowcem. Nie może wyjść z domu to siedzi, śledzi, wybiera, zapisuje, a nawet złości się (tyle promocji! tyle cudeniek przemknie koło nosa!). Złości się nawet na inne blogowiczki, że za mało postują u siebie :D No co mam czytać?!?!! Aż przeglądam ulubione blogi od początku ich powstania. Od A do Z. Masakra :) 

Tym sposobem mam boleści gdy pomyślę o : 
- lakierze do paznokci (aaa!)

I tutaj info, które przeczytałam całkiem niedawno w klubie lakierowym BARBRA w ŁODZI ! Nie muszę chyba dużo pisać, że mi ślina leci na samą myśl. Niech szykują karty stałego klienta ;D 
Aga przekazała info :
"Firma Barbra szykuje dla nas mnóstwo wspaniałości :) do stałej kolekcji wejdą nowe kolory w ilości 24 sztuk, oprócz tego pojawią się dwie kolekcje po 8 lakierów każda w tym kolekcja Q.
Barbra to łódzka firma dlatego nie byłabym sobą gdybym to wykorzystała ;) spotkałam się z ich pracownikiem-Asią, która pokazała mi mnóstwo nowych kolorów, opowiedziała o planach firmy i podarowała jeden lakier z nowej kolekcji.

Jakie plany ma Barbra :) Łodzianki zapewne się ucieszą gdyż niedługo powstanie u nas sklep firmowy oraz-tadam- Nail Bar :) z czasem zapewne inne miasta też doczekają się nail barów.

Co do nowości, z końcem lutego/początkiem marca pojawią się w sprzedaży nowe lakiery. Szykujcie portfele kochane maniaczki bo będzie na co wydawać kasę ;) widziałam sporo smakowitych kąsków i zapierają dech w piersiach."

Nic tylko oszaleć z radości ! 
 
- nowych limitowankach Essence (I love Berlin, Black&White)

Przejrzałam wszystkie możliwe notki. Wsadzałam prawie nos w monitor trując przy tym na GaduGadu Tż-towi, który otrzymywał niezliczone ilości zachwytów i linków do owych postów, zdjęć i swatchy ;D
A ja uziemiona do 10 lutego conajmniej... ;(

- wyprzedażach, -30% -50% i... -70% 
Pragnę spódniczki, paska do Kapp Ahlowych spodni i koszulki (już upatrzone), torebki, szpilek...


2 komentarze: