Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

piątek, 21 stycznia 2011

Przelatując na szybko CH. Manufaktura ;)

Szybkie zakupy? Na dodatek zupełnie nieplanowane? O tak! :-)

1) Szampon do włosów VICHY : 

Wskazania i działanie Zawiera Dwusiarczek Selenu + Cohesyl + Witaminę PP. Opatentowana formuła. Łupież, wypadanie włosów, swędząca skóra głowy. Działa na łupież już od 1 zastosowania. Przywraca równowagę skóry głowy, zapobiega nawrotom. Pozbawione ceramidów komórki skóry głowy tracą spoistość i tworzą łupież u podstawy włosa. Pierwsza opatentowana formułą z Dwusiarczkiem Selenu.

2) Balsam odbudowujący (Odżywka) SCHAUMA :


Balsam Schauma Odbudowa i Pielęgnacja 200 ml Schwarzkopf & Henkel do włosów suchych i zniszczonych. To idealne uzupełnienie i wzmocnienie działania szamponu Shauma. Ułatwia rozczesywanie włosów i dodaje im połysku. Należy stosować je po każdym myciu szamponem, dokładnie spłukując.

Formuła z unikalną kombinacją witamin, każdego dnia wspaniale wzmacnia włosy, nadając im piękny zdrowy wygląd. Witaminy, działające na zewnętrzną powierzchnię włosa, masło shea i ekstrakt z kokosa to idealna kompozycja przywracająca równowagę zmęczonym i zniszczonym włosom.

3) Spodnie KAPP AHL :


Kolor taki jak na zdjęciu, zapinane na tzw. haftki, długość idealna, świetnie skrojone.

4) Kwiat ORCHIDEA :



5 komentarzy:

  1. świetne te spodnie dorwałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypatrzyłam je na wystawie w Kapp Ahlu :) choć na wystawie były o ton jaśniejsze i zakupiłam je po 3 godzinach od ujrzenia ;D Najpierw zaliczyłam kino i właśnie po kinie już nie mówiłam Tż-towi o niczym innym jak o ich przymierzeniu :) Jestem strasznie zadowolona z nich, bo leżą idealnie. Czuję się w nich super i nie są na mnie przykrótkie (z czym mam ciut problem). Cena również nie jest powalająca, 119zł. Zachęcam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Orchidee ;) Twoja jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny kwiat:)
    Monia na gg pilna sprawa..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcie poprzednie : z internetu, teraz : moje :)
    moja jest biała, nie różowa :)

    (takie małe sprostowanie, ale chyba tak samo piękna :))

    OdpowiedzUsuń