Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

poniedziałek, 3 stycznia 2011

Rozdanie u Dominiki :)

Rozdanie u Dominiki trwa !

Co wystarczy zrobić?
a) aby dostać jeden los musisz dodać pod tą notką komentarz (w treści nr paczki którą chcesz otrzymać, nick pod którym mnie obserwujesz i adres e-mail)
b) aby dostać kolejne dwa losy musisz umieścić mojego bloga w blogrollu i dodać pod tą notką komentarz (w treści nr paczki którą chcesz otrzymać, nick pod którym mnie obserwujesz, adres e-mail i adres bloga)
c) aby dostać kolejne trzy losy musisz umieścić na swoim blogu notkę z linkiem do mojego rozdania i dodać pod tą notką komentarz (w treści nr paczki którą chcesz otrzymać, nick pod którym mnie obserwujesz, adres e-mail i adres bloga)
// widać, że można dostać łącznie aż 6 losów (za komentarz, blogroll i notkę), ale można również spełnić np tylko warunek a i c i wtedy dostaniesz 4 losy

Zasady:
1. Rozdanie trwa od momentu opublikowania notki (17 grudnia do 5 stycznia do godziny 23:59:59 czasu polskiego)
2. Musisz być moim publicznym obserwatorem
3. Komentarz musi być pod tą notką
4. Musi być spełniony warunek a (patrz Co wystarczy zrobić?)
5. Osoby, które wygrają są wybierane na drodze losowania
6. Paczkę wysyłam tylko na terenie Polski (ale dziewczyny z zagranicy również mogą wziąć udział i po prostu podadzą mi adres powiedzmy siostry w Polsce i ja tam wyślę, a ona już we własnym zakresie przekaże)
7. Pamiętaj o tym że kosmetyki są przeze mnie używane
8. Zastrzegam sobie prawo do zaniechania losowania, jeśli udział weźmie mniej niż 20 osób
9. Aby wziąć udział w rozdaniu nie musisz mieć swojego bloga
10. Wyniki ukażą się do 9 stycznia

Co można wygrać?!? Sami zobaczcie : 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz