Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

wtorek, 23 listopada 2010

Moja pierwsza eTorebka !

Tak, tak. To będzie moja pierwsza eTorebka.
Mizensa Jill.

Oglądałam je już na stronie jakiś czas temu. Zawsze miałam na nie "ochotę" jednak powstrzymywałam się dzielnie aż do dziś :) Jutro robię za nią przelew i czekam na to cudeńko. Mnie urzekła. Mam nadzieję, że na żywo również podbije moje serce <3 ale jak tylko przyjdzie, postaram się wstawić moje własne zdjęcia oraz opinię o niej. Właśnie ona będzie moją eTorebką :) Zamówiłam ją w kolorze czarnym ponieważ stwierdziłam, że żadnej czarnej nie mam (to możliwe w ogóle ?!?). A tak btw to chciałam nową do ostatnio nowo zakupionego płaszczyka z New Yorker'a, który również zaprezentuję razem z torebką. Niech no już przyjdzie ten kurier !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz