Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

czwartek, 4 sierpnia 2011

Letnia gazetka promocyjna w Biedronce!

Nie wytrzymałam oczywiście i pobiegłam wczoraj na małe łowy :-) Oczywiście Biedronkowe jako, że wczoraj weszły produkty z nowej gazetki. Pokażę Wam co nabyłam :)


Puder do kąpieli brzmiał nieco tajemniczo, a ponieważ spędzam czas w domu rodziców więc i wanna wołała do mnie "kup je! kup je!" Kupiłam dwa na przetestowanie :) Cena śmieszna, aż 1,99zł :)


Jeden już dziś rano wypróbowałam, a mianowicie pierwszy z prawej CHERRY BLOSSOM & GREEN TEA i... stwierdzam, że zapach jest bardzo delikatny, taki w sam raz odświeżający na wakacyjny poranek :)
Poprawił mi humor, pozostawił nutkę zapachu na ciele, ale to raczej taki gadżet. Nie sądzę bym za nim tęskniła i kupowała na zapas.

Kolejna rzecz to... (o mamo!) lakier do paznokci Eveline :) Mój partner podsumował to idealnie "Nooo, takiego koloru to jeszcze nie masz" z szerokim uśmiechem :-D
Cena lakieru to 5,99zł, a do wyboru jeszcze wiele innych odcieni idealnych na lato!



Kupiłam jeszcze zestaw herbat Lipton w zestawie z fikuśną łyżeczką, którym to zapomniałam zrobić zdjęcie.
Zakupy uznaję za udane!

2 komentarze: