Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger

Obserwatorzy

czwartek, 7 kwietnia 2011

Catrice, Lakier do paznokci - Ultimate Nudes - 040.

  
Dzisiaj krótko o lakierze do paznokci CATRICE, a mianowicie pod moją lupę idzie ULTIMATE NUDES z kolekcji wiosna/lato 2011 o numerze 040 - "petit four as dessert", za którego zapłaciłam 7,89zł, natomiast aktualnie jego cena to 9,99zł ponieważ załapałam się na jakąś dziwną obniżkę która prawdopodobnie wynikła na początku wprowadzenia kolekcji z błędu Drogerii Natura.

Tak prezentuje się on na moich paznokciach :


Bardzo chciałam lakier w takim właśnie kolorze i musiał być mój. Jeśli Wam też się podoba spieszcie się ponieważ w Naturze, w której go nabyłam już go nie ma, dlatego też możecie mieć problem z jego kupnem a NAPRAWDĘ WARTO go mieć :)

Kolor jest śliczny. Kawa z mlekiem pasująca do wszystkiego. Taki ponadczasowy kolor. 
Nawet dzieci w szkole były tym kolorem zachwycone ! :-) 
Jego aplikacja jest bardzo przyjemna. Nie trzeba się wiele natrudzić, nakombinować czy namachać by uzyskać powierzchnię idealną. Wystarczą dwie cieniutkie warstwy. Nawet największy laik lakierowy da sobie z nim radę :) Szybko schnie co bardzo mnie satysfakcjonuje.
Niestety nie wiem ile jest w stanie utrzymać się na paznokciach gdyż zmyłam go po dwóch dniach z powodu chęci na inny kolor (ach to lakieromaniactwo !) :-)
W każdym bądź razie z czystym sumieniem POLECAM ! 

8 komentarzy:

  1. dziękuję za zaproszenie ! już skorzystałam :)

    buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubie takie kolorki mam chyba ze 3 w różnych odcieniach xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten lakier.Musze taki nabyć;)))Zaprszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yasminella >
    :-) ultimate nudes też jest w Twojej kolekcji?:)

    Crazy Girl >
    ;-) koniecznie go nabyj, jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie lubię takich kolorów, ale ładnie wyglądają (u innych Dziewczyn) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam ten lakier z tym, że kolor 050 i nie jestem zadowolona :( schnie i schnie... nie da się osiagnac ladnej, rownej powierzcni, przy tym jest bardzo gesty. kolor ladny, ale konsystencja sie nie popisali

    OdpowiedzUsuń